19. ve 20. yüzyıllarda, bilgisayar çağından önce, şirket logoları 2 boyutlu yapılıyordu. Fakat neler oluyor? Skeomorfizmden kurtuluyoruz (ne olduğunu öğrenmek için videoyu seyredin). 3 boyutluların zamanı anlaşılan geçmiş ve tekrar 2 boyutlulara geri dönüyoruz. Fakat endişelenmeyin, bu daha iyi!
ZAMAN BİLGİLERİ:
1976 Apple logosu 0:13
Bildiğimiz anlamdaki logoların çağını ne başlattı 0:50
Tasarımcılar neden 3. Boyutu kullanmaya karar verdi 1:40
Antik medeniyetlerin 3 boyutlusu 3:16
Her şeyin değiştiği gün 4:34
Peki neden Apple logosu bu kadar değişti 6:35
Ön izleme fotoğrafı:
Instagram eski ve yeni logolar: Instagram, https://www.instagram.com
Animasyon Bright Side tarafından yaratıldı.
Müzik Epidemic Sound https://www.epidemicsound.com/
ÖZET:
-Eski logolar, sanki şirketler birbirlerini kurnazlıkla alt etmeye çalışıp nerede duracaklarını bilmiyorlarmış gibi, bayağı ayrıntılıydı.
-Yüzyıl sonu itibariyle, şirketler müşterilerinin sanat eseri görmelerinin gerekmediğini, gözlerini alan ve dikkatlerini çeken bir şey görmeleri gerektiğini anladı.
-İlk dokunmatik ekranlar ortaya çıktığında, üstündeki tüm ikonlara biraz sert basmak gerekiyordu ve düğmeleri taklit eder şekilde yapılmışlardı.
-Şirket logoları da aynı dönüşümden geçti. İnternet halka açıldığında, herkes gerçek dünyadan sanal dünyaya geçişi kabullenmeye hazır değildi.
-Esasında, eski medeniyetler bile bu taklit tarzını kullanmıştır. Örneğin, birçok Yunan yapısının sütun baş tabanı, eski binalardaki ahşap kirişleri taklit eder.
-Kitlelerin kafasının karışmasını önlemek için şirketler, fiziksel dünyadaki nesneleri taklit eden 3 boyutlu logolar ve cihazlarında da 3 boyutlu ikonlar kullanmaya başladı.
-Dijital dünyanın eğilimlerini belirleyen Apple, 10 Haziran 2013’ de, yeni iOS 7 tasarımını sundu ve skeomorfizmden ilk kurtulan oldu.
-Mobil cihazlardaki ikonlar, gerçekçi görünüm ve animasyonlardan vazgeçilerek tamamen düz oldu. Doğal olarak, birçok insan bu değişikliklerle hayal kırıklığına uğradı ama sonuçta, Zekice bir çözüm olduğu kanıtlandı.
-Günümüzde insanlar âzamî bilgiyi asgarî çabayla almak istiyor ve yeni 2 boyutlu tarz tam da buna göre.
-Yeni dönemler, yeni değişiklikler ister ve biz bu konuda tüketici olarak fazla düşünmesek de eski moda ve işe yaramayanın yerine daima modern ve güncel olanı seçeriz.
-----------------------------------------------------------
5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: https://goo.gl/988RDr
Olumlu bak kanalına abone olmak için: https://goo.gl/aoVCYZ
5 Dakikada Hallet Kizlar: https://is.gd/9e6Ptf
GERÇEK HİKAYELER: https://is.gd/HpUYgh
Müzik, Epidemic Sound: https://www.epidemicsound.com/
ZAMAN BİLGİLERİ:
1976 Apple logosu 0:13
Bildiğimiz anlamdaki logoların çağını ne başlattı 0:50
Tasarımcılar neden 3. Boyutu kullanmaya karar verdi 1:40
Antik medeniyetlerin 3 boyutlusu 3:16
Her şeyin değiştiği gün 4:34
Peki neden Apple logosu bu kadar değişti 6:35
Ön izleme fotoğrafı:
Instagram eski ve yeni logolar: Instagram, https://www.instagram.com
Animasyon Bright Side tarafından yaratıldı.
Müzik Epidemic Sound https://www.epidemicsound.com/
ÖZET:
-Eski logolar, sanki şirketler birbirlerini kurnazlıkla alt etmeye çalışıp nerede duracaklarını bilmiyorlarmış gibi, bayağı ayrıntılıydı.
-Yüzyıl sonu itibariyle, şirketler müşterilerinin sanat eseri görmelerinin gerekmediğini, gözlerini alan ve dikkatlerini çeken bir şey görmeleri gerektiğini anladı.
-İlk dokunmatik ekranlar ortaya çıktığında, üstündeki tüm ikonlara biraz sert basmak gerekiyordu ve düğmeleri taklit eder şekilde yapılmışlardı.
-Şirket logoları da aynı dönüşümden geçti. İnternet halka açıldığında, herkes gerçek dünyadan sanal dünyaya geçişi kabullenmeye hazır değildi.
-Esasında, eski medeniyetler bile bu taklit tarzını kullanmıştır. Örneğin, birçok Yunan yapısının sütun baş tabanı, eski binalardaki ahşap kirişleri taklit eder.
-Kitlelerin kafasının karışmasını önlemek için şirketler, fiziksel dünyadaki nesneleri taklit eden 3 boyutlu logolar ve cihazlarında da 3 boyutlu ikonlar kullanmaya başladı.
-Dijital dünyanın eğilimlerini belirleyen Apple, 10 Haziran 2013’ de, yeni iOS 7 tasarımını sundu ve skeomorfizmden ilk kurtulan oldu.
-Mobil cihazlardaki ikonlar, gerçekçi görünüm ve animasyonlardan vazgeçilerek tamamen düz oldu. Doğal olarak, birçok insan bu değişikliklerle hayal kırıklığına uğradı ama sonuçta, Zekice bir çözüm olduğu kanıtlandı.
-Günümüzde insanlar âzamî bilgiyi asgarî çabayla almak istiyor ve yeni 2 boyutlu tarz tam da buna göre.
-Yeni dönemler, yeni değişiklikler ister ve biz bu konuda tüketici olarak fazla düşünmesek de eski moda ve işe yaramayanın yerine daima modern ve güncel olanı seçeriz.
-----------------------------------------------------------
5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: https://goo.gl/988RDr
Olumlu bak kanalına abone olmak için: https://goo.gl/aoVCYZ
5 Dakikada Hallet Kizlar: https://is.gd/9e6Ptf
GERÇEK HİKAYELER: https://is.gd/HpUYgh
Müzik, Epidemic Sound: https://www.epidemicsound.com/
yaratıcılık en güzel hediye apple 2 Boyutlu Logolara Geri Döndük, İşte Nedeni | |
1,400 Likes | 1,400 Dislikes |
38,941 views views | 1.88M followers |
People & Blogs | Upload TimePublished on 22 Apr 2019 |
Related keywords
yaratıcılıkta motivasyon kaç farklı şekilde gerçekleştirilebilir,yaratıcılık kuralları boşverin,yaratıcılık nasıl geliştirilir,yaratıcılık nedir,yaratıcılık ölçeği,yaratıcılık sözleri,yaratıcılık pdf,yaratıcılıkla ilgili sözler,yaratıcılık testi,yaratıcılık nasıl gelişir,yaratıcılık aş,yaratıcılık ile ilgili sözler,yaratıcılık aşamaları,yaratıcılık ne demek,yaratıcılık eş anlamlısı,yaratıcılık örnekleri,yaratıcılık en güzel hediye,yaratıcılık kuramları,yaratıcılık gerektiren meslekler,
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét